Produsele Black Jack Tire Repair au fost concepute inițial pentru exploatare în diviziile motorizate ale armatei americane. Cerința tehnică impusă a fost scurtă și la obiect: pe câmp unde bătaia e mai mare sub ploaie de schije și moloz, automobilul trebuie să zboare ca din pușcă fără să staționeze în mod inutil. Procedura de remediere a eventualelor defecte cauzate de condițiile de pe front trebuie să fie extrem de scurtă pentru eficiența în deplasare și reușita îndeplinirii misiunii. În același timp defectul nu recidivează, cu condiția respectării stricte a instrucțiunilor de folosire. Odată cu dezvoltarea și adoptarea noilor realizări în domeniul militar (autoreparare, umflare automată), tehnologia Black Jack Tire Repair a fost transferată în sectorul civil.
Cum funcționează?
Simplu. Ca o simbioză. Tehnologia de remediere trebuie să colaboreze cu roata mașinii. Consumul de energie (electrică, mecanică) trebuie să fie minim. Clientul în grabă după treburi urgente se bucură și apreciază lucrarea dacă pleacă de la vulcanizare după 10 minute și are buzunarele liniștite pentru că roata din punctul de vedere legal al uzurii il va mai ține încă mulți ani.
Secretul? Calitatea pe primul loc
Tehnologia neinvazivă de lucru Black Jack Tire Repair se bazează pe reacția chimică de polimerizare nepoluantă între petic, șnur, ciupercă (sau combinări între ele după gravitatea defectului) și cauciucul anvelopei sau al tradiționalei camere. În 10 minute de la terminarea remedierii, peticul sau șnurul aplicat devine parte a roții, la fel cum se vindecă degetul dacă nimerește accidental sub ciocan sau pe vreo lamă - doar că procesul durează câteva minute. Tehnica nu este invazivă, adică mai pe românește nu se aplică corecții în structura de rezistență și nici nu se elimină părți din corpul de cauciuc al roții. După consultarea tehnologiei noastre de lucru se poate vedea că spre deosebire de alte companii producătoare de astfel de materiale, noi nu creștem riscul de explozie a anvelopei. Orice șofer profesionist are o reacție foarte bine cunoscută când aude că i-a bubuit cuiva roata pe față în timpul traficului. Cea mai nenorocită cauză de accidente rutiere. Vulcanizarea se face la rece, cu alte cuvinte cauciucul își urmează evoluția naturală ce începe de când a ieșit pe poarta fabricii. Nu este îmbătrânit forțat sub presă la cald - crăpături, crestături, jupuiri, sfărâmări. După remedierea cu ajutorul șnururilor noastre a unei găuri cauzate de un simplu cui ajuns prin neglijență pe șosea sau a unui defect ceva mai complicat - folosind șnur+petic sau ciupercă - cauzat de un șurub ieșit întâmplător la plimbare pe carosabil în aceleași condiții, șoferul constată surprins că nu e nevoie de reechilibrarea roții și rămâne mult mai surprins când își dă seama că nu apar zgomotele ritmice sau jocul pe volan specific dezechilibrării. (motivul: structura roții nu a fost modificată ci completată și refăcută). Și reparația a durat maxim 10 minute, depinzând doar de corectitudinea efectuării lucrării de către vulcanizator - pe care o putem atesta oricând prin organizarea de cursuri de specialitate.
Tehnologia Black Jack Tire Repair permite prin standardul ridicat de calitate chiar și construirea manuala a unei camere numai din petice, adeziv și o valvă. Demonstrația ne-a fost făcută personal de către conducerea companiei producătoare. Detaliile le puteți afla la sediul sau la punctul de lucru ale firmei noastre.
Conform cerințelor la nivel mondial în domeniul ecologiei și protecției mediului, produsele companiei noastre nu sunt poluante în condițiile în care sunt folosite conform instrucțiunilor și strict cu scopul pentru care sunt fabricate.
Dacă în trecut asupra anvelopei a fost aplicată o tehnologie concurentă de remediere invazivă și anume prin corectarea/mărirea găurii (însoțită sau nu de eliminare de cauciuc) - total greșită și împotriva recomandărilor companiei noastre, integritatea structurală a anvelopei a fost din acel moment compromisă existând riscul de a se produce explozie în timpul rulajului pe carosabil. Defectele structurale cauzate de tăierea firelor componente ale țesăturii de cord nu pot fi remediate nici de către producătorii de anvelope, care pun în vedere acest aspect neplăcut în instrucțiunile de exploatare prin recomandarea înlocuirii imediate cu o nouă anvelopă.
Am reușit cu succes să aducem truse portabile personale pentru șoferii amatori și profesioniști. La drum lung după o "întâlnire drăgăstoasă" cu un cui/șipcă/scândură/șurub plimbăreț, cu un ciot sau țep dacă drumul se întâmplă să fie forestier, tras pe dreapta și cu ajutorul trusei și a unei pompe pneumatice poți avea roata pregătită în câteva minute. Și nu e nevoie de cric și manivelă. Fără corecturi sau ruperea țesăturii interne de cord din anvelopă ca să ducă la modificarea structurii de rezistență și a centrului de greutate al roții. Deci fără reechilibrare și fără surprize neplăcute pe viitor. Trusa poate fi folosită cu încredere și de către doamne și domnișoare, acestea putând opta pentru dispozitive cu mâner din cauciuc moale, cald și plăcut la atingere.
Obiectivul nostru: anvelopa trebie să ajungă la reciclare din cauza uzurii fizice explicate de legislația în vigoare: s-a tocit? altă roată. Noi prelungim durata de exploatare a anvelopelor până în momentul uzurii suprafeței de contact cu carosabilul. Anvelopa nu ajunge prematur la reciclare.
Vă mulțumim că ați ales compania noastră - Seprom SRL Focșani. Noilor clienți le recomandăm urmărirea cu atenție a instrucțiunilor de operare și reparare. Clienților noștri fideli le urăm pene cu nemiluita.
Intră aici pentru TRUSE PORTABILE.
Aici găsești manometre omologate RAR cu certificat metrologic.
Echipa tehnică seprom.ro