LABORATOR/PUNCT LUCRU/DEPOZIT BLACK JACK - BAICOI jud. PRAHOVA: +40 766 309663; +40 760 295128
SEDIU FOCSANI jud. VRANCEA: +40 766 309663; +40 744 600378
Cu peste 30 de ani de experienta in domeniu
REPREZENTANT UNIC PENTRU ROMANIA SI ESTUL EUROPEI AL COMPANIEI BLACK JACK TIRE SUPPLIES INC - USA.
Dreptul de exclusivitate pentru importul produselor Black Jack - USA IN ROMANIA SI EUROPA DE EST apartine SEPROM

 

Le-am primit, le-am testat si nu ne-au dezamagit.

Trusa conține:  o cheie inbus, două scule cărora li se poate schimba acul (sau opțional cu mâner de plastic, fără schimbare a acului), cutia cu vasilină, o lamă extrem de ascuțită, șnururi groase, șnururi subțiri precum și o șurubelniță ce are în cap o cheie de ventile iar corpul surubelnitei are doua capete - atat clasica, dar si tip "philips" sau popular "in cruce".

 

Cum am testat trusa:

Se ia din garaj o dacie de epocă (fără știrea șefului). Se tăvăleste mașina bine bine o jumătate de zi stil raliu off-road pe coclauri prin toate șanțurile și tufele de la marginea orașului astfel încât anvelopele sa se facă varză. Rezultatul a constat în două așchii înfipte bine în roata spate-stânga, cuie, ghimpi si holț-șuruburi in celelalte roți, o remediere de 10 minute cu câte un șnur gros tip RE460 și un drum pe jos înapoi până la sediu după o pompă electrică de 12 volți pentru umflat roata. După remedierea defecțiunilor a avut loc și fotografierea trusei-minune. Cu toate că ne-am convins pe teren de utilitatea trusei, șeful ne-a făcut cu ou și cu oțet chiar dacă Dacia (1310 MLS/1986) a supraviețuit testărilor fără zgârieturi, pentru că... a avut nevoie de un pic de gâdilat pe la pivoți, bucșe, bielete, chiulasă, tacheți, simeringuri și un schimb de ulei, dar se ține bine și în ziua de astăzi.

 

 

După cele două "rezolvări" rapide sculele sunt impecabile.

Cutia este ștanțată în relief cu simbolul Black Jack Tire Repair. 

 

Elementele componente ale trusei: cutia (deasupra), șnururi subțiri Re480 (stânga), lamă tip 'brici', scula cu ac tip "burghiu" (atentie, NU SE CORECTEAZĂ GAURA, riscați slăbirea structurală și explozia anvelopei!! citiți tehnologia de lucru!!), cheia inbus, șurubelnița (tija se scoate și se introduce invers, capul devine "cruce"), un ac de rezervă (BJ-N4), șnururi groase Re460.

Sculele au mâner cauciucat pufos, plăcut la atingere pentru doamne și domnișoare conducatoare auto.

 Nota: Dacă se respectă literă cu literă tehnologia de lucru, remedierea este garantată sută la sută. Orice abatere (ca de exemplu corectarea găurii sau uitarea vasilinei) pune calitatea sub semnul întrebării. Pentru orice nelămurire vă rugăm să ne contactați.