LABORATOR/PUNCT LUCRU/DEPOZIT BLACK JACK - BAICOI jud. PRAHOVA: +40 766 309663; +40 760 295128
SEDIU FOCSANI jud. VRANCEA: +40 766 309663; +40 744 600378
Cu peste 30 de ani de experienta in domeniu
REPREZENTANT UNIC PENTRU ROMANIA SI ESTUL EUROPEI AL COMPANIEI BLACK JACK TIRE SUPPLIES INC - USA.
Dreptul de exclusivitate pentru importul produselor Black Jack - USA IN ROMANIA SI EUROPA DE EST apartine SEPROM

 

Foarte important: Această tehnologie este specifică numai produselor BLACK JACK.

Şnurul Black Jack este fabricat din 12 fire de cord din fibră de Kevlar, același material folosit în vestele de protecție anti-glonț destinate trupelor de intervenții speciale. Prezuntă un înalt grad de elasticitate, sunt rezistente la tensiune, fiecare fir individual impregnat cu cauciuc crud nevulcanizat. Concurenţii noştri folosesc maxim 7 fire din bumbac sau poliester (polistiren), fiecare fir fiind impregnat cu ceară lipicioasă, motiv pentru care ele sunt ambalate în ţiplă pentru a preveni uscarea.

 

Şnururile noastre...

Şnururile Black Jack sunt fabricate cu lungimi diferite (BJ 460=101mm, BJ 1220=303mm), precum şi de grosimi diferite  (BJ 460, BJ 480). Pentru defecţiuni mici, de până la 2,3 mm folosiţi şnur subţire BJ 480, pentru defecţiuni mari folosiţi şnur gros BJ 460 acestea sunt indicate pentru turisme. Şnururile BJ1220 sunt recomandate pentru camioane (TIRuri).

...şi şnururile lor.

Notă: În cazul când gaura este lipită pe interior cu un petic tip BJ, ea rămâne deschisă către exterior. Prin gaură pătrunde apa şi dezlipeşte în timp peticul, permiţând totodată ruginirea cordului de oţel sau putrezirea celui din pânză. Acest lucru se evită prin introducerea în gaură a unui şnur BLACK JACK pe partea exterioară. Şnurul BLACK JACK este singurul care asigură o etanşare perfectă. 
1. Scoateţi eventualele obiecte din anvelopă. Observaţi direcţia găurii, dacă este posibil. Umflaţi anvelopa până la presiunea normală şi verificaţi defecţiunea în structura ei, presând pe partea avariată. Dacă suprafaţa din jurul părţii avariate este moale, atunci demontaţi anvelopa pentru examinări suplimentare. 
 2. Ungeţi vârful “burghiului” spiralat cu alifia BJ 44. Vârful acestuia este ascuţit, şi alifia va înlesni să urmăriţi uşor direcţia găurii din anvelopă. Notă: Alifia BJ 44 are 3 roluri:   
- unge gaura pentru a înlesni pătrunderea uşoară a şnurului. 
- protejează scula la eforturi în momentul introducerii şnurului, 
  prevenind ruperea ochiului acestuia. 
- este un catalizator între şnur şi anvelopă în momentul arderii.
3. Acţiunea “burghiului spiralat” pe direcţia unghiului de înclinare a defecţiunii va curăţa şi unge partea avariată.
4. Mişcaţi mânerul “burghiului“ la stânga, la dreapta, înainte şi înapoi pentru a îndepărta fibra cordului, cu scopul de a uşura introducerea şnurului. NU căutaţi să MĂRIŢI (să CORECTAŢI) GAURA prin mişcarea “burghiului“ ca răzuitor sau prin folosirea altor scule (freze, scule diamantate). MIŞCAREA DE RĂZUIRE DISTRUGE FIRELE DE CORD ŞI NU LE ÎNDEPĂRTEAZĂ, aşa cum cere tehnologia şnururilor BLACK JACK. La alte tipuri de şnururi comercializate gaura se corectează, cordul este distrus, rezistenţa anvelopei scade, pericolul de explozie creşte.
 5. Alegeţi tipul de şnur în funcţie de mărimea găurii. Pentru găuri mai mici de 2.3 mm folosiţi şnururi subţiri BJ 480, iar pentru găuri mai mari şnur BJ 460. Pentru anvelope de camioane (TIR-uri) folosiţi şnururi BJ 1220.
6. Centraţi şnurul ales în scula cu ac, simetric. Introduceţi scula cu şnur în alifia BJ 44, ungând numai vârful acesteia. Nu folosiţi alt tip de adezivi.
7. Se introduce şnurul prin împingere cu o mişcare continuă pe direcţia găurii (atenţionăm ca anvelopa să fie umflată) până ce rămâne în afară aproximativ 10 mm. Se trage scula afară pe aceeaşi direcţie pe care aţi introdus-o, fără a o răsuci. Ochiul deschis al sculei va trage şnurul înapoi, facându-se două bucle interioare de şnur, acesta reintră în anvelopă. În momentul când a apărut efectul de pană în interior, scula iese afară fără şnur.
8.   Ardeţi şnurul rămas afară, flacăra având poziţie verticală. Cauciucul din fiecare fibra de snur are o compozitie speciala ce nu permite arderea. Cordul din snurul ramas va arde iar cauciucul se va topi si va umple gaura. Surplusul de lichid va ramane in jurul focului si in cele din urma il va stinge. Lăsaţi focul să se stingă singur. După verificare şi montare, prin rularea roţii pe şosea, cordul din anvelopă revine la normal şi prinde fibrele de Kevlar ale şnurului ca într-un cleşte, dând garanţie pe toată perioada de exploatare a anvelopei.   
ATENTIE: Dacă la introducerea șnurului acesta se taie, inseamna ca acul respectiv are grad (bavura). Aceasta se inlatura cu o pila fina, panza metalica, etc.